Το είχα διαβάσει το θέμα σε κάνα δύο ιστοσελίδες ναυτικών πιστεύω ότι τις γνωρίζεις. Διάβασα και μια αμφισβήτηση του τρόπου σύγκρουσης. Διάβασα ότι το δίκιο το πήρε το «Πύλαρος» γιατί το διεθνές τότε δίκαιο που δεν ίσχυε στην Ελλάδα βέβαια, υποστήριζε το πλοίο που πάθαινε περισσότερες ζημιές, διάβασα για ίσως κουκουλώματα και «μαϊμουδιές». Στην ίδια κατάσταση και χειρότερα είμαστε και σήμερα πιστεύω όσοαφορά τα εφοπλιστιλίκια. Χα χα χα Είχε έρτει και ένα στρατιωτικό ιστιοφόρο νομίζω, το ΚΙΛΧΗ και εκουράριζε τσου τραυματίες, από τον Αμβρακικό. Πάντως εξεφύλλισες όλες τσι εφημερίδες της εποχής βλέπω, σε κούρασα κομμάτι αλλά ήταν κάτι πολύ ενδιαφέρον για την εποχή, μέχρι και στην Αυστραλία το γράφανε. Φωτό του «Άσσου» δε βρήκα πουθενά πρέπει να ήταν σαν πιο παλιό μοντέλο του «γλάρος» από ό,τι κατάλαβα. Ευχαριστώ φίλε πάντως. Είσαι να πάρουμε δυο βάρκες και να κάμουμε αναπαράσταση? Εσύ θα είσαι στο «Πύλαρος» πάντως.
One Comment
aris
Το είχα διαβάσει το θέμα σε κάνα δύο ιστοσελίδες ναυτικών πιστεύω ότι τις γνωρίζεις.
Διάβασα και μια αμφισβήτηση του τρόπου σύγκρουσης.
Διάβασα ότι το δίκιο το πήρε το «Πύλαρος» γιατί το διεθνές τότε δίκαιο που δεν ίσχυε στην Ελλάδα βέβαια, υποστήριζε το πλοίο που πάθαινε περισσότερες ζημιές, διάβασα για ίσως κουκουλώματα και «μαϊμουδιές».
Στην ίδια κατάσταση και χειρότερα είμαστε και σήμερα πιστεύω όσοαφορά τα εφοπλιστιλίκια. Χα χα χα
Είχε έρτει και ένα στρατιωτικό ιστιοφόρο νομίζω, το ΚΙΛΧΗ και εκουράριζε τσου τραυματίες, από τον Αμβρακικό.
Πάντως εξεφύλλισες όλες τσι εφημερίδες της εποχής βλέπω, σε κούρασα κομμάτι αλλά ήταν κάτι πολύ ενδιαφέρον για την εποχή, μέχρι και στην Αυστραλία το γράφανε.
Φωτό του «Άσσου» δε βρήκα πουθενά πρέπει να ήταν σαν πιο παλιό μοντέλο του «γλάρος» από ό,τι κατάλαβα.
Ευχαριστώ φίλε πάντως.
Είσαι να πάρουμε δυο βάρκες και να κάμουμε αναπαράσταση?
Εσύ θα είσαι στο «Πύλαρος» πάντως.
Χουά χα χα χα χα χα χα χα.