η διαγραφή οχήματος από το μητρώο οχημάτων του υπουργείου υποδομών & μεταφορών, χωρίς την προσκόμιση πιστοποιητικού καταστροφής

Δημοσιεύτηκε η με αρ. ΠΟΛ. 1145/21.9.2017 απόφαση με θέμα «Κοινοποίηση των διατάξεων του άρθρου 69 του Ν. 4484/2017 (ΦΕΚ 110 Α΄) για την διαγραφή οχημάτων με άδεια εκδοθείσα πριν την 4.3.2004, από το Μητρώο Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, κατά το μέρος που αφορά τα τέλη κυκλοφορίας». Σύμφωνα με την απόφαση, ορίζεται ότι:

Με το άρθρο 69 του Ν. 4484/2017 προστέθηκε παράγραφος 6 στο άρθρο 8 του 116/2004 (ΦΕΚ 81 Α΄) δίνοντας τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες οχημάτων με άδεια πριν την 4.3.2004, τα οποία δεν βρίσκονται στην κατοχή τους διότι δόθηκαν για καταστροφή, διάλυση ή αχρήστευση έως την ίδια ημερομηνία (4.3.2004), να υποβάλλουν υπεύθυνη δήλωση – αίτηση διαγραφής από το Μητρώο Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, χωρίς την προσκόμιση Πιστοποιητικού Καταστροφής του οχήματος.

Οι Περιφερειακές υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών κατά την παραλαβή του αιτήματος, ενημερώνουν τον αιτούντα σχετικά με τη μη διαγραφή τυχόν μη παραγεγραμμένων οφειλών (σήμερα για τα έτη από το 1997, λόγω εικοσαετούς παραγραφής) έως και το έτος διαγραφής (2004 ή προγενέστερο κατά τα αναφερόμενα στην παρ.1 του παρόντος), αλλά διεκπεραιώνουν την αίτηση κανονικά, εφόσον πληρούνται και οι λοιπές προϋποθέσεις του νόμου.

Η ολοκλήρωση της διαδικασίας διαγραφής κατά τα ανωτέρω, συνεπάγεται την διαγραφή τυχόν οφειλόμενων τελών κυκλοφορίας και των σχετικών προστίμων τους, για τα έτη που έπονται της διαγραφής. Δεδομένου ότι η διαγραφή, θα λαμβάνει χώρα πάντοτε με ημερομηνία 4.3.2004, τα τυχόν οφειλόμενα ή και βεβαιωμένα τέλη κυκλοφορίας και τα σχετικά πρόστιμα, για τα έτη 2005 έως και 2017, θα διαγράφονται. Στην περίπτωση που η διαγραφή του οχήματος συντελείται με ημερομηνία προγενέστερη της 4.3.2004, λόγω προσκόμισης επίσημου δημόσιου εγγράφου που πιστοποιεί την καταστροφή, διάλυση ή αχρήστευση του οχήματος, τότε η διαγραφή των τελών κυκλοφορίας μετά των προστίμων τους αφορά τα επόμενα έτη από την ημερομηνία συντέλεσης της διαγραφής του. Δεν επιστρέφονται τέλη κυκλοφορίας τα οποία τυχόν καταβλήθηκαν κατά τα έτη που έπονται της διαγραφής του οχήματος.

Δείτε το σύνολο της ΠΟΛ. 1145/21.9.2017 απόφαση στην Online Τράπεζα.


Discover more from iloveithaki.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Hot this week

η κοινωνία μας να αντισταθεί στην ακροδεξιά

κοινή δράση των δημοκρατικών κομμάτων και συλλογική αντίσταση του...

ο χρόνος είναι με τους λαούς

η ανθρώπινη σκέψη αλλάζει όσα θεωρούνται φυσικά, δίκαια και...

η οργή κατά του μητσοτάκη να φανεί στην κάλπη

όσα δισ. του ελληνικού λαού κι αν ξοδέψει ο...

όχι στον μητσοτακισμό και την ακροδεξιά

ενωμένος ο λαός για δημοκρατία, ειρήνη και αξιοπρέπεια —...

μάϊνα μαΐστρα

να μη ζητάμε από τον εαυτό μας περισσότερα απ’...

Topics

η κοινωνία μας να αντισταθεί στην ακροδεξιά

κοινή δράση των δημοκρατικών κομμάτων και συλλογική αντίσταση του...

ο χρόνος είναι με τους λαούς

η ανθρώπινη σκέψη αλλάζει όσα θεωρούνται φυσικά, δίκαια και...

η οργή κατά του μητσοτάκη να φανεί στην κάλπη

όσα δισ. του ελληνικού λαού κι αν ξοδέψει ο...

όχι στον μητσοτακισμό και την ακροδεξιά

ενωμένος ο λαός για δημοκρατία, ειρήνη και αξιοπρέπεια —...

μάϊνα μαΐστρα

να μη ζητάμε από τον εαυτό μας περισσότερα απ’...

οι τράπεζες ωφελούν τους μετόχους και γδέρνουν τους πολίτες

τα μεγάλα κέρδη δεν σημαίνουν καλύτερη ζωή για εκείνους...

οι ευρωπαίοι αγριεύουν

η απογοήτευση γίνεται οργή. το ζητούμενο είναι να μετατραπεί...

τα είπε έξω από τα δόντια ο λαζόπουλος

τρίτη θητεία, τέμπη και ελευθερία του λόγου στο στόχαστρο...

Related Articles

Popular Categories