Ο/Η aris άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας “ο μελλοντικός πρωθυπουργός του «ως εδώ»“:
Θα συμφωνήσω με τους φίλους, αλλά πρώτα να μου πουν αν γνωρίζουν τη φορά του ανέμου.
Γιατί αν είναι ανεμορούφουλας που βλέπω εγώ, αλλάζει το ποιος είναι ο ρεαλιστής, ο πεσιμιστής, και ο αισιόδοξος.
Και ανεμορούφουλας να μην είναι, μου μοιάζει σα “κατά συνθήκη” άνεμος που δεν αναιρεί τα προαναφερόμενά μου.
Ανάρτηση από τον/τη aris στο I love Ithaki. gr τη 8 Φεβρουαρίου 2013 – 11:31 μ.μ.
άσχετο:
τώρα που το θυμήθηκες το ανεμορούφουλας;
δηλαδή τον θέλεις σταθερό τον άνεμο, όπως τον βενιζέλο-κουβέλη- σαμαρά; ή έχουμε εναλλακτική και δεν το ήξερα;
ξέρεις πως τον λέμε αυτόν τον καιρό στο θιάκι;
γραιογάρμπη
βοήθεια φίλε konstantine από απέναντι, θα μας πάρει τον αέρα.
χα χα χα – χούα χούα χούα – χα χα χα (SOS)
ανεμορούφουλας ο (ουσιαστικό) ανεμοστρόβιλος.
(κι ένα ποιηματάκι που εύρηκα)
Τρελός ανεμορούφουλας
με πάει και με φέρνει,
λυσσομανά ο θανατάς
και η ψυχή μου βγαίνει.
#
Και πού γιατρός και πού Θεός,
και πού ένας Σαμαρείτης,
να σκύψει από πάνω μου,
που μ΄έχεις σακατέψει,
να ξεριζώσει το χτικιό,
το μαύρο το σαράκι,
αυτό που μέσα μου έσπειρες
και όλο μεγαλώνει,
φτερά να βγάλουν τα χτικιά,
αητού για να πετάξω,
να τρέχω και να χάνομαι,
και να σου λέω γεια σου.
#
Αψής ανεμοστρόβιλος,
η άστατη καρδιά σου,
λες κι από σίδερο θαρρείς,
είναι τα ριζιμιά σου.
#
Φτερά να γίνουν τα χτικιά,
και μια φωνή να βγάλω,
είμαι αητός,έχω φτερά.
κοίτα ξαναπετάω.

