αυτό είναι Ύβρις
ντροπή – ντροπή – ντροπή
αυτά είναι φασιστικές τακτικές, αισχρές απειλές
διον διομ μανιάς
editor: dion diom manias
Χθες βράδυ γυρνώντας στο σπίτι μου απο το φροντιστήριο βρήκα μια σημαία του ΠΑΣΟΚ , που γράφει << Μετά τις 18 θα παρακαλάς το Στανίτσα ,( το τηλέφωνο του ) , τα κλειδιά στον Καραβασίλη >> .
Αμέσως αισθάνθηκα παρα πολυ άσχημα , διότι εισέβαλαν στο χώρο του σπιτικού μας για κοροϊδία και όποιος / όποιοι το έκαναν δεν ειναι ψηφοφόροι που να ασχολούνται με το καλό του τόπου μας αλλά με μικροπρέπειες και προσωπικά θέματα …… Δυστυχώς τα πράγματα πάνε πολιτικά . Αλλά δεν εχω καταλάβει βρε παιδια ? οι Δημοτικές εκλογές ειναι και κομματικές ???? Τι δουλειά έχουν τα κόμματα στα τοπικά μας ???
Το μόνο που εχω να συμπληρώσω ειναι οτι το όνομα του πατέρα μου και τα πολλά έργα του μιλάνε απο μόνα τους !!!!! Γειά σου ρε πατέρα !!! Είμαι πολύ περήφανη για σένα γιατι με αυτα βλέπω τους είσαι εμπόδιο και σε φοβούνται !!!!
από ανάρτηση στο face book της: γεωργίας δέτσιμα
- σχόλια
- Melpo Lekatsa Και αφελής αχυράνθρωπος! να στραφεί η οικογένεια στην Δικαιοσύνη !
- Kornhlios Massias ρε παιδια εισται ολοι μια οικογενεια αυτος που τοκανε θελη πολη φτυσιμο απο μαλακια του τοκανε και ο θανασης και ο στανητσας ειναι καλα παιδια αγαπανε το θιακη
- Spyrogiannis Sfaltos Dendrinos αυτες οι μαλακιες και πολλες αλλες εκαναν το πασοκ ελια και μετα τις 24 μουςμουλια! κοτζαμανιδες γεωργιττσα εχει ο σταυρος?
- Spyrogiannis Sfaltos Dendrinos αυτη που εγραψαν αυτα τα ωραια! αυτη εφεραν το πασοκ σε αυτο το χαλι! παρτο αλιως και γραφτους!
