Κυριακή απόγευμα ξεκινήσαμε με συννεφιά από Πλατρειθιά για να κατεβούμε το μονοπάτι Ανωή-Κιόνι. Μια σιγανή ψιχάλα που άρχισε από την ώρα που φτάσαμε στην Ανωή μας συντρόφεψε σχεδόν μέχρι να κατεβούμε. Παρόλο που ο καιρός δεν ήταν καλός χαρήκαμε μια πραγματικά πανέμορφη διαδρομή!!!

δείτε περισσότερα στο http://northithaca.blogspot.gr/2014/05/blog-post_4370.html
